GÜÇ | 1,6 HP |
SİLİNDİR HACMİ | 35,8 CC |
KULLANIM ŞEKLİ | YAN |
AĞIRLIK | 6,8 KG |
KESİCİ BIÇAK | YOK |
Rakipsiz İlk Çalıştırma Kolaylığı
Honda AMT 435ilk çekişte çalışmak üzere tasarlanmıştır ve bu özelliği ile dünyada eşi yoktur. Bununla birlikte çalıştırma ipinin çekilmesi sırasında gereken güç bakımından da en düşük değere sahiptir. Çalıştırma ipi çekiş gücü 10 kgf’nin altında olan ilk ve tek motorlu tırpandır.
Ayrıca benzine yağ karıştırılmadığından, karbüratörde bir tıkanma meydana gelmez. Uzun süreli depolamadan sonra bile ilk çalıştırmada sorun yaşanmaz.
Yüksek Tork
Düşük devirde maksimum verimlilik… Honda AMT435 kullanım sırasında düzenli ve sabit motor devrinde çalışır. Profesyoneller gücü hızlı bir şekilde yükselen makinelerden çok, dirençli ve yüksek torklu makinelere ihtiyaç duyarlar. Benzetme olarak; onlar için yarış arabasından çok 4 çekerli bir araç gereklidir. Honda AMT435 motorlu tırpan, yüksek tork karakteristiğiyle profesyoneller için idealdir. Ağır yükten dolayı motor devri düştüğünde, tork hissedilir oranda artar. Böylece performansında bir düşüş olmadan yapılan işe devam edilmesi mümkün olur. Ağır koşullarda bile en yüksek verim elde edilir. Çiçek ve ağaç etrafındaki otların temizliği gibi hassas işlerde mükemmel sonuç elde edilir.
Çabuk İvmelenme
Yeni geliştirilen kapış pompalı karbüratör sayesinde Honda AMT435’in motoru ilk çalıştırmadan itibaren aynı güçteki 2 zamanlı motorlara eş ivmeye sahiptir. Yüksek ve güçlü torka sahip olması ivmelenmeye de katkıda bulunmaktadır.
360°Kullanım
360 derecelik çalışma imkanı ile her türlü eğimli arazide rahatlıkla kullanılabilir. Yine her açıdan saklama ve depolama imkanı mevcuttur.
Ergonomik Tasarım
Motor kullanıcının rahatlığı ve güvenliği düşünülerek yuvarlak hatlı olarak tasarlanmıştır.
Bu sayede hem kullanıcının en etkin şekilde işini yapması sağlanmakta hem de motorun kullanım sırasında çalılık ya da dallara takılması önlenmektedir.
Düşük Vibrasyon
Honda AMT435’i kullanırken hissedeceğiniz vibrasyon en düşük seviyededir. Bunun en önemli nedeni motorlardaki piston ağırlığının düşürülmesidir.
Ayrıca sol tutma kolundaki özel lastik malzeme elde hissedilen sarsıntıyı en aza indirirken, yay takviyeli askı kancası da vibrasyonu azaltmaktadır. Düşük vibrasyon ve optimum ağırlık yapılan işin kolaylığını ve rahatlığını arttırmaktadır.
4 Zamanlı Motor Farkını Yaşayın
Honda yeni nesil mini-4 serisi motorlarından biri olan GX35 size motor teknolojisinde erişilen en üst seviyenin ayrıcalıklarını yaşatacaktır.
Düşük Yakıt Tüketimi
4 zamanlı Honda GX35 motor düşük yakıt tüketimi ile kullanıcının bütçesine katkıda bulunur. Kullanılan motor yağı da 2 zamanlı motorlarda yakıta karıştırılan yağ miktarının 1/7’si oranındadır.
2 zamanlı motorların bakım masraflarını dikkate aldığınızda, toplam katkı miktarı daha da artmaktadır. Kullanım süresine bağlı olarak bu katkı 2-3 yıl içerisinde yeni bir motorlu tırpan satın alabilecek düzeye ulaşabilir. Tüm bunların ötesinde gelecek nesillerin ihtiyacı olan doğal kaynakların verimli kullanılmasına da hizmet eder.
Bakım Kolaylığı ve Düşük Bakım Maliyeti
GX35’in tasarımında bakım kolaylığına öncelik verilmiştir. Bakım maliyeti de 2 zamanlı bir motora oranla çok daha düşüktür. Karbüratör ayarı gerektirmez, motor ilk çekişte çalıştığından ilk hareket mekanizması problemleri yaşanmaz ve benzine yağ karışmadığından bujilerde yağlanma olmaz.
Dayanıklı, Sağlam ve Uzun Ömürlü
GX35, ağır hizmetlere uygun olarak dayanıklı, az bakım gerektiren ve uzun süreli kullanım için üretilmiş bir motordur. Motorun piston ve silindirlerinde, yüksek dayanımda malzemeler kullanılmıştır. Motorun aşınma dayanımı üst derecede geliştirilmiştir. Pistonda yüksek sertlikte nikel- fosfor-bor kaplama kullanılırken silindir yüksek silisyum alaşımlı alüminyumdan imal edilmiştir. Ayrıca hava filtresinin kapasitesi önceli modellere oranla 2.6 kat artırılmıştır.
Yetkili Satıcı | Balsüzen Makina |